Joe Rogan Talks Kardashian Surgeries


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 2 years ago
Joe Rogan discusses Kim Kardashian's fake butt and the numerous cosmetic surgeries of Kylie Jenner.


Share:


comment  Comments

Don’t hate on joe for lovin’ ass. 🤣

1 day ago

so depressing for girls and women

1 day ago

His face is full of disgust lol omg

2 days ago

PREACH JOE!

2 days ago

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 I’ve never laughed so loud at 01:35 am in my life. Sending love from South Africa 🇿🇦

2 days ago

LOL...So F@@KIN True!

2 days ago

Man I thought I was the only motherfucker on this planet that thought Kim was butt ugly and that ass was deform but now I know I’m not crazy bc joe just confirmed it but Jennifer Lopez is still fine as hell tho

3 days ago

Fix a flat

4 days ago

a tumor!!! hahahahahahahaahah omg 😂😂😂😂😂

5 days ago

I really should check the date before I look at these things and make comments this show is 2 years old so now read my next comment and see if you change your mind since 2017

5 days ago

I stil wating to joe rogan talk about his dick transplant

5 days ago

Not a fan of them what so ever. Claiming their 100% real. Like come on we all know Kylie fixed her chin, lips and eyes, specially khloe now days.

5 days ago

Joe "You ever tried to fuck in a waterbed" Rogan

6 days ago

Joe Rogan idk who you are but THANK YOU!! America really has some stupid people who believe this is real. Lazy cause they just won’t go to the gym and yes you can build a really nice ass in the gym! If you say you can’t, you are LAZY or don’t know shit about fitness 🤦‍♀️

6 days ago

Joe the assman kaer

6 days ago

Lmao I hate Schaub so much 😂😂🤣 “was it cool?” “Nah I encourage it.”

6 days ago

😂😂😂

6 days ago

I agree we are setting wrong standards for girls. But I think some girls are desperate to be noticed by men that like some stereotypical bodies. We are all different. And exercise won’t make us all have big butts. Genetics is a thing.

1 week ago

They made fun of Kim and her photoshop sht on South Park. 🤣🤣🤣

1 week ago

Jlo got her butt done too just in a different way so...........

1 week ago

Kardashians are phonies...everything they say and do is fake...

1 week ago

Real ass big or small over any surgery!

1 week ago

They are rich thanks to the stupid people

1 week ago

Put on 0.25 speed then goto 6:48

1 week ago

looks like cheese hahaha

1 week ago

Jaylo takes really good care herself

1 week ago

Trust me, this obsessive behaviour with surgery and looking like celebs did not start with Kim. Who remembers that MTV show where people got plastic surgery to look like their desired celeb. Or that show called The Swan where people who where 'ugly' got plastic surgery to look 'beautiful'. It's escalated since then but people have been obsessing about this from the begging Hollywood. Now surgery is a lot more accessible and the public is more aware of it. There was a time where Pamela Anderson was the poster child for big boobs and sex appeal.

1 week ago

Kim's body is So disturbing to me

1 week ago

Not to mention the Kardashians pay to be shoved in our faces. I don’t follow any Kardashians, never have yet coincidentally they show up on all my social media’s like I follow them. I can’t even stop it.. crazy! Lol

1 week ago

Healthiful people will always have a better aura than people that cut corners or disobey the body limits.

1 week ago