Cooking My Boyfriend’s Favorite Dessert!


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 8 months ago
SUBSCRIBE to SHANE https://www.youtube.com/user/shane/vi...
FOLLOW ANDREW https://www.instagram.com/andrewsiwicki/?hl=en

I FINALLY HAVE MERCH!! https://www.amazon.com/rylandadams

WATCH MY LAST VIDEO: "What I Got For Christmas 2018!" http://youtubesmov.com/mov/MPboJXoyKuo/vid.html?

ADD ME ON:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/rylandadams...
TWITTER: https://twitter.com/ryland_adams?lang=en
SNAPCHAT: @rylandadams


Share:


comment  Comments

We need another one “cooking with Ryland“ video

1 hour ago

Andrews laugh is everything

1 hour ago

I have watched this video for like 10 times... I JUST CANT STOP WATCHING IT AND I NEED MORE COOKING VIDEOS

5 hours ago

Get the cat off counter please

9 hours ago

Shane: "tHinK fAsT!"

ryland shook

10 hours ago

When Shane checked ryland out 🤭😂

11 hours ago

Let’s be honest everyone is reading the comments to see if other people love Andrews laugh as well because that’s what I’m here for🤣❤️ love u Andrew

12 hours ago

Omg I have that Christmas tree

12 hours ago

I love my kitchen aid! Love you guys!

18 hours ago

you used the wrong spray 😂 you were suppose to get a certain spray called baking

20 hours ago

0:58- Shanes face= My soul creature

22 hours ago

0:46

1 day ago

0:45

1 day ago

Ryland:veryone knows how to make brownies from the box
Me:but i never even tasted brownies .-.

1 day ago

You gotta

1 day ago

SHANE!!!!!!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 I FUCKING LOVE YOU!!!!!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

1 day ago

I love this video so much because it reminds me of the old Shane. When he did eating videos and always seemed happy

1 day ago

“What’re gonna do when the Bitsmo hits?”
“What’re gonna do when the vodka hits?”
Me and my friends be like

1 day ago

Okay, but brownie mix isn’t supposed to be mixed; it’s supposed to be folded😅

1 day ago

Andrew don’t talk back to your mother!!

Shane: what’re you gonna do when the pepto hits?

Andrew: what’re you gonna do when the vodka hits?

1 day ago

i love watching this video just to hear that cutie Andrew's laugh! <3 it's adorable!

1 day ago

jEnnA maRbeles wHo?

1 day ago

Please make this a series 🤣

1 day ago

The egg part really got me🤣

1 day ago

what if the nail catches fire, hahahaaa omg Ryland ur adorable

1 day ago

i do love watching this vid tho,makes me feel better and happy when im having a bad day

1 day ago

i feel like ryland and shane are two kids that were left alone by their parents for the weekend

1 day ago

Blowing out eggs is actually a tradition for eastern here in Germany. 😁

1 day ago

Love this!!! More of this kind of vids please 😍

1 day ago

I don’t know how Andrew didn’t laugh before he was introduced 🤣🤣🤣

1 day ago

I wish I was rich enough to just buy a kitchen aid for decor and pictures.

2 days ago

Lmfao 9:56 think fast 😂😂

2 days ago