EXPOSING DDG FOR WHAT HE TRULY IS.. (HE SCAMMED ME FOR $10,000)


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 2 weeks ago
I Played DDG in a 1on1 basketball game, and he ended up trying to scam me!

MERCH IS ON SALE!!! : http://www.shopdeestroying.com

JOIN THE DEESTROYING FAM : https://www.youtube.com/deestroying

LISTEN TO THE MUSIC:
Soundcloud - https://soundcloud.com/deestroying/
iTunes - https://itunes.apple.com/us/album/paper-route-single/1395668455

SUBSCRIBE TO HURSEY : https://www.youtube.com/channel/UChiL5CJCZ-NtHDepf3JPjHg

SUBSCRIBE TO KING TROY : 
http://www.youtube.com/kingtroy

STALK MY SOCIAL MEDIA!
Twitter : https://www.twitter.com/deestroying
IG : https://www.instagram.com/deestroying


FOLLOW KING TROY TOO!
IG : https://www.instagram.com/kingtroy_official


Share:


comment  Comments

DDG a whole bitch 😤😤

2 weeks ago

+Michael Maxwell nigga I'll beat yo ass for dessing my nigga where live I can give you the address where we can fight NO GLOVES NIGGA OR WITH GLOVES NIGGA YOUR CHOICE

6 days ago

Deestroying both of yall niggas cant ball worth a shit. You know all this shit is for clout, DDG squad up, cause I dont know your fouling ass. You might be cool, but I dont ride the fence, I fucks wit DDG, but by the way, both of yall acting like some lil bitches right now. Tighten up

6 days ago

I would sue the bitch for pushing you down and shit

1 week ago

Y'all should box🥊🥊?

2 weeks ago

U a bitch

2 weeks ago

DDG the king of fake beefs 😂😂😂

37 minutes ago

the hand checking is insane

3 hours ago

U an athlete

5 hours ago

Defense by moving your feet. Not two hands 😭

5 hours ago

BOONK gang

7 hours ago

You fouling like shit

7 hours ago

Nvm both y'alls shorts like that

8 hours ago

My real question is why DDG shorts so high. Dude looking goofy.

8 hours ago

even if this shit fake it still make DDG look bad

9 hours ago

Damn they suck 😂😂😂😂😂 and dude lost with a whole hypeman

9 hours ago

U about to trip yourself🤣🤣

10 hours ago

They both garbage tho.

10 hours ago

Yo hackin ass 😂 got damn u the worst kinda person to play against just use yo feet and keep yo hands up if u such a athlete use lateral quickness

11 hours ago

Same shit with prettyboyfredo

11 hours ago

9:05 ddg right it was a travel

11 hours ago

Destorying prolly one of the few football players that can actually ball

11 hours ago

This is fake

12 hours ago

DDG ball like he 2, he ain’t no baller

12 hours ago

DDG hoe ass nigga fr he's song r ass to

12 hours ago

I’ll punch that bitch right in his jaw

12 hours ago

I wondered y there was a reason i stopped watching his videos… cuz he aint no real nigga 💯

12 hours ago

DDG gotta bad camera man

12 hours ago

DDG is ass asf

12 hours ago

Your so fuckin gay give my nigga his money

12 hours ago

Y’all both ass at ball

12 hours ago

Could y’all go check out my new beat i just uploaded please💪🏾. Take any kind of feed back, thank you.

12 hours ago

That nigga call fouls on everything like a lil girl 👧 I cant play wit ppl like that 🤦🏽‍♂️

12 hours ago

liltay rap better then that nigga

13 hours ago

Bro if yall think this real get the fuck out.

13 hours ago