LAST TO STOP KNEELING ON RICE WINS $10,000!


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 1 month ago
The Most Extreme Challenges & Stunts Were Pulled Out During This Challenge!

Get Me To 1 Million Subscribers: http://bit.ly/KingCid

Watch next, “Lets Date Prank On My Crush!”: http://youtubesmov.com/mov/ohfAscGOUEW/vid.html?

Follow King Cid:
•Instagram: https://www.instagram.com/_kingcid/
•Twitter: https://mobile.twitter.com/_kingcid
•Snapchat: https://www.snapchat.com/add/jasoncid1
•Facebook (Like): https://www.facebook.com/jason.cid.1

Watch More King Cid:
POPULAR UPLOADS PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz232CMbpffIIgmpnhwtqIBUB
LATEST UPLOADS PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz22aNi_WkHwqTUR8jk5uXolH
CHALLENGES PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz22Rk9OA7H2Xrd0DzuMD-jTd

Share This Video With Your Family & Friends !! #KingCid #LastToStop


Share:


comment  Comments

What was the worst challenge? 🤭

1 month ago

I Am from haiti

2 days ago

You like your own comment ?🤔

2 days ago

I could do all that and crazy stuff. Lmao😂

3 days ago

All of them

6 days ago

Having to put away your phone.

1 week ago

his brother shouldnt have won... UNSUBSCRIBED🗣 use the money and fix them teeth cuz 🤮

2 hours ago

he said "i eat an egg , no emotion" lol?

3 hours ago

Yo he's annoying

3 hours ago

That was flipping incredible (relation to fortnite emote lol XD)
Edit:worst relation ever

5 hours ago

That beats the purpose water only softens the rice

5 hours ago

Man I was Hoping SECURITY WINN MANNN😂😂😑

6 hours ago

You guys were cheating. You were letting your bro have a beer and guard none. Wow that just messed up

7 hours ago

Man yo brother our now bruh. Y’all ain’t fair but yo brother a cheater

7 hours ago

Stupid video

7 hours ago

I he gonna get salmanela!?

7 hours ago

GET TO 4 mill

8 hours ago

The third last guy (savage BTW) was soooo unfair he be fucking throwing up and you gonna get him out jus cuz he had a fucking finger on the floor bro. So fuckin unfair get cho facts together boi

10 hours ago

18:45 did that white dude just say the n word

19 hours ago

All the Haitians out there

19 hours ago

Lame introduction

20 hours ago

u guys are straight up stupid,i feel bad for the security dude

1 day ago

Black mrbeast

1 day ago

Ohh u bleedin oh nvm da ketchup 😂

1 day ago

man most these challenges aint shit....

1 day ago

do kids suppose to be watching this cause u curse to much

1 day ago

Imaginebieng his neighbor

1 day ago

Ur such a bad person for abusing diamond and obviously u can’t handle a dime if u blew a diamond 😒🙄

1 day ago

I really thought you was cbiggs

1 day ago

Who

1 day ago

I don’t understand how people watch this guy check your style bro money Does not change shit

2 days ago

“You gotta bring more nasty shit out here” IM DED💀💀💀💀💀

2 days ago

I am a gator fan too

2 days ago

Fucking scary he got a nerf gun

2 days ago

Bruh you was lowkey hatin on homie with the vest!!! You couldn’t give any water or milk when he ate that pepper?? Bruh gtfo here with yo fake ass!! You lame asf!!💯

2 days ago