LAST TO STOP KNEELING ON RICE WINS $10,000!


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 6 months ago
The Most Extreme Challenges & Stunts Were Pulled Out During This Challenge!

Get Me To 1 Million Subscribers: http://bit.ly/KingCid

Watch next, “Lets Date Prank On My Crush!”: http://youtubesmov.com/mov/ohfAscGOUEW/vid.html?

Follow King Cid:
•Instagram: https://www.instagram.com/_kingcid/
•Twitter: https://mobile.twitter.com/_kingcid
•Snapchat: https://www.snapchat.com/add/jasoncid1
•Facebook (Like): https://www.facebook.com/jason.cid.1

Watch More King Cid:
POPULAR UPLOADS PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz232CMbpffIIgmpnhwtqIBUB
LATEST UPLOADS PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz22aNi_WkHwqTUR8jk5uXolH
CHALLENGES PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLty-70eIUz22Rk9OA7H2Xrd0DzuMD-jTd

Share This Video With Your Family & Friends !! #KingCid #LastToStop


Share:


comment  Comments

What was the worst challenge? 🤭
Watch Part 2 Next: http://youtubesmov.com/mov/cH7I_EzBesS/vid.html?

6 months ago

Man them challenges were all easy I would have won that 10 gs

1 day ago

That shit was fuckin trechorous I would’ve ate a roach before I ate mayonnaise without tuna 🤢🤮🥴
But if I was there I’d a did it and stayed until the last one kneeling lol

1 week ago

King Cid yu hella funny first video I seen yu jus torturing them 😆😆

1 month ago

Dee looks like
Drake

3 months ago

You are gay

5 hours ago

Do it with peas

12 hours ago

His ass on fire

1 day ago

"the real ones stay quite." yes sir lolll

1 day ago

Bruh 1 hour and 16 minutes I bet mr beast could crush you

1 day ago

I would have won that shit 😂

1 day ago

Jeff is hot lmao

1 day ago

Man I love eating raw eggs

2 days ago

I remember in 3'rd grade I would be kneeling on the carpet watching a movie wit my friends.... And that shi would hurt I could stand this shi ( ik that sounded worng but it's whatever ) 😂

3 days ago

Me: sees watch full video

Me: sees this video is 40 minutes long

Me: DAYUM!!!

3 days ago

Cheated security guard

3 days ago

My dad use to make me kneel on little rocks with my forehead on a wall with to books in my hands for about.

3 days ago

Make them Neal on dry hard corn🤣that’s that Dominican mom shit

4 days ago

6:59

4 days ago

That’s so easy I can do 2 hours I did it before

4 days ago

Nooooooooooo my man got third

4 days ago

Flex god def should have won

4 days ago

He look like a foot ball player

5 days ago

Looks like we got drake in here with the Nike

6 days ago

Yo Drake was that you with the orange shirt ha ha ha ha

6 days ago

Bruh idk but it pisses me off that he gave his brother soda, water everything cuz he’s family but his home guard gets nothin bruh like seriously

6 days ago

if i beat your 1 hour and 16 minute rice challenge what do i get for it ? i would so do it.

6 days ago

Would like to view some more video of kneeling punishment

6 days ago

He put a pepparoney on his knee

1 week ago

His brother got coke water they didn't want to give him any think fucking unfair

1 week ago

That's cheating his brother spit out a lot unfair

1 week ago

Bro I thought it was atimatic

1 week ago

He still got that 🎂 tho

1 week ago

The beginning was kinda cringy lmfao

1 week ago