City Girls - JT First Day Out (Lyrics)


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 6 days ago
Watch the official music video for "JT First Day Out" by City Girls

Stream/Download City Girls - "JT First Day Out"
https://qualitycontrol.lnk.to/JTFirst...

Follow City Girls:
https://www.instagram.com/citygirls
https://twitter.com/CityGirls_QC
https://www.facebook.com/CityGIrlsQC

Follow JT:
https://www.instagram.com/thegirljt
Follow Yung Miami:
https://www.instagram.com/yungmiami305

#CityGirls #FreeJT #JTFirstDayOut

Music video by City Girls performing JT First Day Out (Audio). © 2019 Quality Control Music, LLC, under exclusive license to UMG Recordings, Inc.

http://vevo.ly/nyDbAS


Share:


comment  Comments

Watch my reaction video to this song
http://www.youtubesmov.com/mov/4TGrhIsG4k3/vid.html?
Ans sub to my channel if u like it! Thanks

5 days ago

This real rap, that's why some of y'all don't like it. You can understand what she saying, she telling a story .

7 hours ago

Yessss

8 hours ago

Expecting the beat to be harder 💔💔🥺

17 hours ago

The beat should've been harder but this was some shit she had to get off her chest, Specially about her homegirl

22 hours ago

😣😒

1 day ago

lil bald head b*tch sent me 💀👨🏾‍🦲 why? idk 😐 🤷🏽‍♀️

1 day ago

Yassss period

1 day ago

"Pull up by myself! Miss Pearly dont need no Army bitch"
"Go get a Sugar Daddy, suck a Old Dick"
Love the whole song but I lived for those lines 😂😂😂😂 that was funny

1 day ago

Mrs Johnson home

1 day ago

yasss smoked it !!

1 day ago

so trash she is just stealing from tee grizzly

2 days ago

she went to jail on my birthday (july 10 😭

2 days ago

“But I am who I am an y’all can’t fuck with me” FACTS💅🏽

2 days ago

She said "y'all hoes want smoke, bring a match, left prison with a pimple, not a scratch"

2 days ago

That shit was Awful

2 days ago

Period

2 days ago

why yall hating??? so damn annoying

2 days ago

1:35-1:48 is all what I love to hear out of this whole asshole lyrical but loved it although 💩💩💜💜😂

2 days ago

Ehh

3 days ago

This so cute poor mamas

3 days ago

Bitch I’m late 😭🙄

4 days ago

Ummm you had a whole year to come up with this !!🥴🥴

4 days ago

Um chile ... anyways 🤣

1 day ago

Shit it's kinda crazy how some kids can out rap city girls and actually write they music I guess cause education really matters if they actually read this and still wrote it you know jt retarded

3 days ago

Lmao she did it one day 💀 young Miami said she didn't want to do a first day out at first.

4 days ago

Free Max B 🌊🌊

4 days ago

This song hittin

4 days ago

@city girl@JT BISH WELCOME HOME LET'S GET IT

4 days ago

As someone who never heard a JT verse...can I get my 3 minutes and 8 seconds of life back?? These are bottom of the barrel lyrics...she probably ain’t touch the pen and paper in prison

4 days ago

Still popping nd known salty bitch

2 days ago

I’m DEAD

2 days ago

Stallings Lad I’ve never seen a photo of her, but I’ve heard some bars from Miami tbh...I’ve known about them two tho. Hopefully she get flow right tho lol

4 days ago

You seen city girls right? that mean you heard a jt verse. This is only the beginning she did do this all in one day. Give her props for at least writing for her self 😂 yeah I'm dissapointed too but I'm hopeful she'll get better.

4 days ago

Killed it periodt

4 days ago

Lil baldhead bitch still the most hated ‼️I felt dat

4 days ago

I BEEN WAITIN FOR JT TO GET OUT FINALLY

4 days ago

..........................periodt

1 day ago

She is finally free 🥰🥰

4 days ago