How To Make Alvin's Prime Rib With Garlic Butter • Tasty


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 3 months ago
Look at all that butter! If you want more of Tasty, check out our merch here: https://amzn.to/2GJ2xvv

Subscribe to Tasty: https://bzfd.it/2ri82Z1

About Tasty:
The official YouTube channel of all things Tasty, the world's largest food network. From recipes, world-class talent, and top-of-the-line cookware, we help connect food lovers in every way they interact with food.

Connect with Tasty:
Like us on Facebook: http://www.facebook.com/buzzfeedtasty
Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/buzzfeedtasty/
Follow us on Twitter: https://www.twitter.com/tasty
Check out our website: https://www.tasty.co/
Shop the Tasty Kitchenware line: https://t.co/0dPSuobra7
Shop the Tasty Merch line: https://amzn.to/2GJ2xvv
Subscribe to Tasty Newsletters: https://www.buzzfeed.com/newsletters/tasty

Credits: https://www.buzzfeed.com/bfmp/videos/82554
MUSIC

Licensed via Audio Network
SFX Provided By AudioBlocks
(https://www.audioblocks.com)

https://www.youtube.com/c/buzzfeedtasty


Share:


comment  Comments

hi my names Alvin
me: OMG YESSSS PERFECT

4 weeks ago

I will make this.

4 weeks ago

I had this last night for dinner with neoughbours it was soooo good I got lots of leftovers too it’s delicious. Got the meat from the Mennonite fresh butcher meat market it was incredible. Made that banana upside down cake from tasty too and it was soo delicious wow ... going to keep this recipe for future. Would def recommend making for a family dinner instead of turkey too

2 months ago

Me: On diet
Alvin: Check this rib-eye
Me:STFU IM ON DIEEETT
Alvin coating butter on beef
Me: Ah~ Shit, here we go again.

2 months ago

Alvin's 4 eyes!!! 👃

2 months ago

The guy sure nose how to cook...

2 months ago

I wanna know how to make a slappin’ hummus

2 months ago

Alvin you are the cutest guy ever , but that ribeye is a little to raw , I see huff tracks on that plate

2 months ago

I'm so confused about why Alvin isn't the FATTEST person, when he cooks with so much butter.

2 months ago

Sorry chief but it's rawwww

2 months ago

Whats the ingredients for the garlic butter

2 months ago

GIANT CAKE PLS

3 months ago

you got this recipe from FOOD WISHES-CHEF John

3 months ago

Gordon Ramsay:ahh yess you have to put a lot of butter to get that moisture

Alvin:hold my butter

Alvin:puts like a kilogram of butter for his dish

3 months ago

I like Alvin. He has a great smile lol



(I mean as a Buddy :DD)

3 months ago

Waiting on the episode where he cooks for Gordon Ramsey 😒

3 months ago

Tasty's asian answer to buzzfeeds asian host

3 months ago

My name is alvin and alvin teaching you how to make prime rib

3 months ago

He is so cute

3 months ago

No respect to Chef John over at food wishes.

3 months ago

Hey Alvin,where your chipmunks at huh?

3 months ago

For a moment I thought that they were going to cook Alvin

3 months ago

The tutorial came from an old video...

3 months ago

Alvin.. just marry me so I can eat good food and die happy. K thanks.

3 months ago

shrimpa and prime rib pls

3 months ago

The steak in the thumbnail looks good but the sauce or whatever it is on top of the steak looks disgusting.

3 months ago

Is it just me or is 0:26 just too bright? just what I think but again, I know nothing xD

3 months ago

I’m literally vegan! Why am I watching this lol?!

3 months ago

Jolie Edwards to make a nice juicy prime rib for the holidays :)

3 months ago

His nose

3 months ago

It’s so funny on how u have to use the same footage from the original video and just talk over it pathetic testy is trash all the cooks there are lame I could out cook any of them

3 months ago