UFC 239: Jorge Masvidal Octagon Interview


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 1 week ago
After securing the fastest KO in UFC History, Jorge Masvidal spoke with Joe Rogan inside the Octagon.

Subscribe to get all the latest UFC content: http://bit.ly/2uJRzRR

Experience UFC live with UFC FIGHT PASS, the digital subscription service of the UFC. To start your 7-day free trial, visit http://www.ufc.tv/packages

To order UFC Pay-Per-Views, visit http://www.ufc.tv/events

Connect with UFC online and on Social:
Website: http://www.ufc.com
Twitter: http://www.twitter.com/ufc
Facebook: http://www.facebook.com/ufc
Instagram: http://www.instagram.com/ufc
Snapchat: UFC
Periscope: http://Periscope.tv/ufc

Connect with UFC FIGHT PASS on Social:
Twitter: http://www.twitter.com/ufcfightpass
Facebook: http://www.facebook.com/ufcfightpass
Instagram: http://www.instagram.com/ufcfightpass


Share:


comment  Comments

Who's the current welterweight champion?

5 hours ago

it’s funny how he said 5 seconds at 0:05 and Jorge KO’D him in 5 seconds

12 hours ago

Jorge "I'm not the best at cutting promos or that IG shit but I can fight man" masvidal 👊

12 hours ago

“I gave him the three piece w the soda and just glide out of there” my favorite quote by Masvidal

12 hours ago

Lmao @ Usman. No nigga it's YOU who doesn't want the smoke with Jorge. When is this "injury" gonna heal ? 🙄

1 day ago

Usman saying "you don't deserve that" is he nuts?

1 day ago

Anyone remember when he was supposed to fight Nick Diaz 😂

1 day ago

How good would it be if UFC match him up against Conor? That could be bigger than UFC 229.

2 days ago

Joe: why the flying knee?

Gamebread: cause he's a bum!


looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2 days ago

Joe: why the flying knee?


Gamebread: cause he's a bum!





looooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2 days ago

“Why the flying knee”

“Cuz he’s a bum” 🤣🤣🤣

3 days ago

How has he not gotten a title shot 😐

3 days ago

1:57 kelvin having a gud time .

4 days ago

The realest ufc fighter there is jorge madvidal .respect

4 days ago

Greatest K.O. "EVER"!!!!!!!

4 days ago

Why da fuq does Usman look like a park ranger?

4 days ago

Why DA flying knee cause he's a bum

4 days ago

He’ll be a champ in the end of 2019🔥🔥 fax or nah?

4 days ago

Talk shit get hit yea im a ben hater so what

4 days ago

Damn he's barely sweating

5 days ago

Cray

4 days ago

lol, no shout to Colby Covington.

5 days ago

Yo

5 days ago

Advance to 0:19 to skip Bruce Buffer. You're welcome!

5 days ago

Last night the referee saved my life, on the dancefloor..." 😂😂😂

5 days ago

1:40 nice tits

5 days ago

What was usman saying? Anyone read lips?

5 days ago

You can see how triggered joe was when he mentioned god typical white bastard

5 days ago

my mother told me if you got nun good to say......coz he's a bum

5 days ago

The one time The Bronze Kneecap beat The Crimson Chin

6 days ago

why the flying knee? "cuz, he's a bum" Can't knock his logic

6 days ago

T h i c c thotties at 1:41

6 days ago

it was too gangster

6 days ago