2K PLAYERS PROTEST NBA 2K20'S HORRIBLE LAUNCH, DEVS FINALLY RESPOND #fix2K20


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 1 week ago
Didn't know it was possible for a launch this messy. Plenty of bugs are preventing people from playing NBA 2K20 and no one is happy about it. NBA 2K20 players from all over came together last night in protest...
Last 2KDramaAlert: http://www.youtubesmov.com/mov/AbRGGtAjnQY/vid.html?&list=PLQ9mxOf7Eq8KqxcbaQ4BkRAIHPyGa0I-P&index=2

► SUBSCRIBE: http://goo.gl/s8cskJ

► TWITTER: https://twitter.com/CallMeAgent00

► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/callmeagentzero/


Share:


comment  Comments

🐐🐐🐐

4 hours ago

Rip my name on my jersey

5 hours ago

Lmao glad i didn’t cop

6 hours ago

2k18 was good asf wtf you talking bout slim?

10 hours ago

It’s crazy cuz I didn’t experience any of these problems lmao I’m on Xbox lol been workin fine for me lol

13 hours ago

Yo i got that quitting games penalty, but i can’t dismiss it, everytime i try, it keeps popping back up, what do i do?? Someone help me

16 hours ago

Bro love your channel. I'm from Hamilton (close to the 6ix) Love you reppin the 6ix man! Keep up the good work!

21 hours ago

Let me catch my Son complaining about lootboxes but letting the game not working slide.

1 day ago

I was gonna stop watching but then I saw that Birdman was getting mentioned.

1 day ago

lets all shit on 2ks face

1 day ago

Not to mentioned for some reason my character seemed like giant in one of cut scene wtf 2k fix this shit up

1 day ago

You need to donate a few pounds fat boy LMAO

1 day ago

This proves PlayStation is gay because non of this stuff happens on Xbox lmfao

1 day ago

#revertdribbling 😭

1 day ago

I play casually not my favorite game. And Angry joe cares about the gaming community as a whole we don’t won’t that shit in games! And it really is predatory for a game with an e rating that kids can play. You pay real money for a chance to get a good card that has no value outside the game or the year of the game!

1 day ago

Perhaps that slight stamina buff might multiply as the handles for days badge gets upgraded? #fix2k20 #fireronnie2k

1 day ago

Tbh agent u nd cashnasty had da game before anyone nd yall hyped it 2 nd now its released nd we the ppl knw its really ass nd cums out pubicly yall nd every youtube 2k blogger wanna tell us its broken i feel yall bn knew nd yall get perks nd paid to promote it smh wake up ppl

1 day ago

You fuckers who played the my park bs over exhibition modes ruined the game .

1 day ago

Do I see 734k views in 4minutes?!?!?!??

1 day ago

Glad they spent soooo much time adding the worthless WNBA players/teams into the game when they could’ve used that time effort & energy into making a decent game! #SocialJusticeMorons

1 day ago

I only play my online league with friends & littered w/problems;
1-“IF” you can finish a game, 2k changes the score, gives the other person the W, & screws up your stats & injuries
2-games constantly dropped/disconnected
3-can’t see the jerseys to choose
WTF!
#YouHad1Job
#Fix2k20
#FireRonnie2k
(Edit): wish I purchased hard copy of game so I could return/sell back

1 day ago

How about fix the glitches plus get rid of gambling/casinos!!!!!

2 days ago

cash nasty snitch ass got paid to lie in a trailer wtf he mad for

2 days ago

So I bought the game on launch, played for about an hour. Tried to jump on today and the game needed a 38 gig patch. That's a joke!

2 days ago

agent you have a million subscribers you can get a cooler room

2 days ago

Looking huge buddy

2 days ago

Yo if the ps5 is real, and the version of the game all the “testers” played was different you think maybe they saved that game for when that drops , like how they did 2k14... I don’t know maybe I’m believing in 2k too much

2 days ago

if you were 13 would you know you could be playing slots in a 2k game? idc its child gambling bro... D.I.S.R.E.S.P.E.C.T. B/TCH

2 days ago

what we really learned from this whole 2k disaster is...



EA is salty as fuc 🤣🤣🤣🤣

2 days ago

Damn my guy turn the ac on agent you sweating bullets. Lol he said the devs not sleeping, I think they are sleeping just fine taking your money for a the same game every year because they know you’ll buy it. I bet they said watch we will release a broken game and they will eat it up.

2 days ago