NERD PLAYS SOCCER (football) *ankles broken*


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 5 months ago
NERD PLAYS SOCCER!!! aka football...
I dress up as a Nerd and troll Ohio State's Band, play in some pickup games, and crack some jokes.

Shoutout to DC Heat and BigDawsTv for the vid inspiration

SHOP: https://MCEW.co/
Insta @MCEW

filmed/edited: Robert Pizzuco and Andrew McEwen
music produced by: Andrew McEwen


Share:


comment  Comments

Watch until the end to see me school them 😂😂😂 & make sure you're SUBBED!!! Penalty or Pie To The Face COMING SATURDAY!!!!!! LESSSS GET IT!

5 months ago

You need to have more awareness. You run constantly with your head down . It’s important when you take possession to know where ppl are on the pitch .

4 days ago

Where is the ankle breakage? Or is that clickbait?

3 weeks ago

honestly i thought it was gonna be better....

3 weeks ago

@munchkin42 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF

4 weeks ago

@ZoRzaL 123 well buddy, hate to break it to ya but.. you just said english words.

4 weeks ago

I'm a goalkiper

1 hour ago

Y'all commenting on how bad of a player he is, but you're missing the point of the video compeletely. The point of the video is comedic. He is good, and they didn't expect it, that's it!

1 day ago

I love how there both pronounced Mbappe's name wrong

1 day ago

btw you don't have to be tall to blay football ( soccer)

1 day ago

Well, idk if this is impressive in USA, but in every average neighborhood in Colombia this is just a normal level guy, even me, and I really sucks here.

1 day ago

What is this thing? Can anyone tell me because if this guy would be in Argentina or something he dies

1 day ago

Não joga nem na minha sala no interclasse

1 day ago

Very dissapointed, thought there's gonna be some great contrast or crazy dribblings but it never happened, its just a normal guy who plays average soccer who dressed up like a nerd........

2 days ago

Jaja

2 days ago

wtf is this

2 days ago

6:24 naruto activated

2 days ago

A nerd with GG sure 🤔😂

2 days ago

Arsenal needs you

3 days ago

Like por la camiseta de Perú

3 days ago

This is Farr beyond cringeworthhy

3 days ago

He's actually a nerd fr

3 days ago

I have a Pacman frog he is cool

3 days ago

You made it too obvious...

3 days ago

Well i understand that for the US audience this guys seems to play a good "Soccer". But for the rest of the world this is not even a 14years old boy skill level

4 days ago

This guy needs to go to Amsterdam play some football on the streets he will be murdered

4 days ago

"your good your"✋🤛

4 days ago

Actually you don't look like a nerd tho, it's more like an asshole but plays better than the rest

4 days ago

Well this was a waste of time...

4 days ago

All these players are absolute garbage.

4 days ago

nerd with strong body looks lol,not real

4 days ago

Fights happen in my school because of soccer

5 days ago

Que buena actuación, se vistió como nerd y jugo como nerd.

5 days ago

Achei que no USA so faziam guerra e futebol americano kkkkkk
Esse cara num durava um rachão no brasil kkkk

5 days ago

Wtf americans think this guy good at ''football"?

5 days ago