Tricking My Brother Into Thinking His Car Was Flipped


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 6 days ago
I was displeased with my brother Grayson for not appreciating the vehicle that I got him.... so I scared tf outta him

SUBSCRIBE - https://www.youtube.com/user/TheDolan...

Last Week's Video - http://www.youtubesmov.com/mov/Uj5gOs549RL/vid.html

Merch - https://dolantwins.com

Ethan’s Stuff

INSTAGRAM - https://instagram.com/ethandolan/
TWITTER - https://twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan

Grayson’s Things

INSTAGRAM - https://instagram.com/graysondolan/
TWITTER - https://twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Photoshop by - https://www.instagram.com/kellansworld/

Thumbnail by - Instagram.com/jordindesigns
https://jdesigns.myportfolio.com


Share:


comment  Comments

19:40 he’s mad

28 minutes ago

everything about this video is hilarious i can’t

31 minutes ago

Youtube deleted all my likes, guess who's gonna watch again all the twins video and like them? lol

41 minutes ago

Ethan’s a good actor lol.
Feel bad for Grayson

43 minutes ago

if i was grayson i would prank ethan by pretending to move out lmao

45 minutes ago

picture grayson with a robert downey jr style beard
your welcome

53 minutes ago

Oh shit

49 minutes ago

they should do a video in the warehouse!!!

1 hour ago

A prank inside of a prank inside of a prank.. Prankception

1 hour ago

😂very good prank lol

1 hour ago

Where is the new video it’s Tuesday 😂

1 hour ago

I was panicking the whole time gray was upset whilst driving.

2 hours ago

Ethan = Pranks Grayson
Grayson = Pranks Ethan
😂😂

2 hours ago

Honestly I feel like that wasn't just anger from the prank, it felt like Gray had already been stressed out and I felt bad I want light, happy Gray

2 hours ago

Ethan they saying your looking for is either "appreciate what u have before it gone" or " don't take stuff for granted" ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻💜💜💜💜

2 hours ago

22.52 Ethan’s voice when he said
“Bro he was from the company”- Ethan Dolan 2019

2 hours ago

bro i finally have a chance to watch this video & ive never seen Gray look so scary before omfg 😂 i was lowkey scared for E lmao

2 hours ago

I think the prank is over when your on the floor and your buttcrack is out. 16:32

2 hours ago

Haha loved this

3 hours ago

when ru gonna meet Emma again ? don’t let my ship stink

3 hours ago

Zach from try guys has binge watch your videooosss

3 hours ago

I have been watching the Dolan twins for sooo long and I just got an account so I subscribed and turned on the bell 😀😀

3 hours ago

Ethans pranks r the best ones ngl

3 hours ago

Mad Grayson is lowkey really sexy 😅🤪

4 hours ago

can anyone count how many times grayson said "that's not chill". LOL

4 hours ago

Y'all need a new photoshop Artist cause them pics look fake asf!🤣

4 hours ago

No one probably cares but their camera guy is Kyle and his instagram is Kylehouck😌

4 hours ago

lmao i actually thought gray was wearing a try guys merch

5 hours ago

Wow

7 hours ago

they almost have 10 million subscribers :)

7 hours ago

24:56 nice.......

8 hours ago