Post Malone - Take What You Want (Audio) ft. Ozzy Osbourne, Travis Scott


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 2 months ago
Official audio by Post Malone performing “Take What You Want” featuring Ozzy Osbourne and Travis Scott – off his new album 'Hollywood's Bleeding’ available now: https://PostMalone.lnk.to/hollywoodsbleedingYD

►Subscribe to Post Malone: https://PostMalone.lnk.to/SubscribeYD

►Get tickets to the Runaway tour here: http://www.postmalone.com/

►Exclusive Merch: https://shop.postmalone.com/

►Follow Post Malone Online
Instagram: https://www.instagram.com/postmalone/
Facebook: https://www.facebook.com/postmalone
Twitter: https://twitter.com/postmalone
Website: http://www.postmalone.com/

Official “Take What You Want” Lyrics

Oh

I feel you crumble in my arms down to your heart of stone
You bled me dry just like the tears you never show
Why don't you take what you want from me?
Take what you need from me
Take what you want and go
Why don't you take what you want from me?
Take what you need from me
Take what you want and go

I never needed anything from you
And all I ever asked was for the truth (All I ever asked was for)
You showed your tongue and it was forked in two
Your venom was lethal, I almost believed you (Almost believed you)
Yeah, you preyed on my every mistake
Waited on me to break, held me under hopin' I would drown
Like a plague, I was wasting away
Tryna find my way out, find my way out (Find my way out)

And it finally came the day
I start giving my heart away
For Heaven's sake, my bones will break
But you never own my soul, no

I feel you crumble in my arms down to your heart of stone
You bled me dry just like the tears you never show
Why don't you take what you want from me?
Take what you need from me
Take what you want and go
Why don't you take what you want from me?
Take what you need from me
Take what you want and go

I took them stones you threw, made chains for the crew (Ice)
I brought up 10 hoes, this coupe only made for two (Yessir)
They all ran through it, it ain't nothing left to do
I need some more reasons to live out this evening (Straight up)
I've been sippin' forever and just taking whatever
Hoping, thinking whenever you'll be back around
Let's go our ways, whichever
You say how is however long
'Cause you know I'll never be alone

Love (Love, yeah)
Shorty gon' back (Shorty gon' back)
Need it on sight (Need it on sight)
Crack it all back (Crack it all back)
Give her that pipe (Give her that pipe)
All of my gang (All of my gang)
Shawty went bad (Shawty went bad)

I feel you crumble in my arms down to your heart of stone
You bled me dry just like the tears you never show
Why don't you take what you want from me
Take what you need from me
Take what you want and go
Why don't you take what you want from me
Take what you need from me
Take what you want and go

Take it all away
Why don't you (Take what you want, take what you need)
Take what you need from me, yeah
(Take what you want) Why don't you (Take what you need)
(What you need, yeah)

#PostMalone #TakeWhatYouWant #HollywoodsBleeding

Music video by Post Malone performing Take What You Want (Audio). © 2019 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

http://vevo.ly/fAjPEf


Share:


comment  Comments

Wow idk who this ozzy guy is but he sure is good post is such a cool guy for putting this guy out here

15 minutes ago

Alright guys I have to ask it. I'm a 14 year old millennial and I've never heard of Ozzy ozbourne. Who is he?

18 minutes ago

Me

30 minutes ago

Came here for new ozzy but found some lame tennage shit, wtf

1 hour ago

Ozzy might be old but he's still got it!

2 hours ago

Post Malone wouldn't exist without OZZY!

2 hours ago

Ozzy brought me hear not this karl malone dude

2 hours ago

Saw the ozz ft and couldn't of clicked faster.

2 hours ago

fucking faggots with their copy paste shithole comments.

3 hours ago

There must be something about cocaine, alcohol, bat heads, and fire ants that make your voice stay so good

3 hours ago

the best song of the year fo so

3 hours ago

Who thinks that Ozzy Osbourne make the song in another level . Like = yes

3 hours ago

who’s the travis dude

3 hours ago

Fuck you

4 hours ago

Shit I'm here for all 3. My man Travis killed it.

4 hours ago

All jokes aside, I think we can all agree that Post Malone deserves great amount of respect for introducing The Dark Prince to his younger fan base.




Oh and Travis Scott didn’t need to be in this at all

4 hours ago

MAKE A VIDEOCLIP!!

5 hours ago

Not sure who post malone is but ozzy must of put him on the map!

5 hours ago

Came here for Ozzy. Not much of a Post Malone or Travis Scott, whoever he is, but this song is great.

6 hours ago

Is ossy the guitar player?? 🤔

6 hours ago

Lol 😂 👏

1 hour ago

nope

6 hours ago

Well, that's the first time I've heard of Post and Travis...Ozzy? I've heard his music since his days with Black Sabbath. ☺️

7 hours ago

A fire collab👍

7 hours ago

At 70 years old, after a lifetime of booze and drugs, Ozzy still has no need for autotune. Meanwhile...

8 hours ago

How many of you think its total shit

8 hours ago

Ozzy and the cockroaches

8 hours ago

You're an ASS if you never heard of Ozzy before

8 hours ago

Post Malone - Take What You Want (Audio) ft. Ozzy Osbourne, Travis Scott

8 hours ago

Ozzy Osbourne released two new singles Under The Graveyard and Straight To Hell

8 hours ago

Nice song!

8 hours ago

Nice of post Malone to give this ozzy guy a feature to make him more famous

9 hours ago

Hater

8 hours ago