MILDLY INTERESTING 19


Generating download link, please wait . . .


Downloadable link generated


Published: 3 months ago
Enjoy the 19th edition of mildly interesting things. Have a good day!

Subscribe Hooka Chaka

Source: r/mildlyinteresting

Music:
Title: Midnight Special
Artist: E's Jammy Jams


Share:


comment  Comments

When the fossilized Nokia popped up, i instantly thought if you clean it off clear out the dirt, you'll be able to turn it on and make a phone call lol

8 hours ago

4:23 Its Sandy

3 days ago

Noooo

5 days ago

The baby and adult swing and the tennis gumballs are so common in italy

2 weeks ago

Does anyone know the name and/or location of the Post-Apocalyptic Themed Restaurant at 4:52?

Thanks! ^^

2 months ago

7:33 what are those chairs called in the bottom right?

2 months ago

I think the guy wearing a shirt with flowers and guns on it was for Guns & Roses. However, the flowers don't look like roses. Interesting anyway.

2 months ago

0:24 I want to live there

2 months ago

5:22 guns and roses

2 months ago

4:05
It looks like pride police
Making sure everyone has pride for who they are

2 months ago

I don’t know why I’m so proud that a
HK is in this video

2 months ago

The guys shirt with “Flowers and Uzis” is Guns and Roses

2 months ago

Liar how did he build it if he was dead you freaking idiot you think we could fall for that dumb stuff

2 months ago

legends say tat the nokia still works even tho a time traveler droped it a cuple million years ago, you just gotta clean it up a bit

2 months ago

03:52 every store in Belgium has those

2 months ago

the first one made me click

2 months ago

0:45
SHINY POKEMON!

2 months ago

4:06 THATS HOLO!
CHRISTINE IS ANGRY THAT SOMEONE SAID HER CAR IS IRIDESCENT (I know it’s not her car)

2 months ago

7:54 That shit still work tho???

2 months ago

You're considering your red sided garter snake mildly interesting as if they're hard to get or what? I've had one for 3yrs, it's just a snake, not an ancient artifact.

2 months ago

8:43 My guess is that the actual sign saying "McDonald's" used to be there, broke/fell off, and then was replaced with just paint for some reason.

2 months ago

JUST duct tape???!!!!

2 months ago

4:05
No. That’s hOloGraFic

2 months ago

That's not a candy crush game grid burned into the screen. It's the smudges from her fingerprints dragging the candies around.

2 months ago

Its common where i live for little stands with fruit you can buy that are based on honesty, maybe thats because im in Australia but either way its common for me.

2 months ago

9:50 YOOO Look at that diesel price in the background where can i find that??

2 months ago

New house???

2 months ago

6:58 someone tell me why this happened

2 months ago

1.40 all foods all over Australia

2 months ago

0:37 bruh that's Minecraft enchanting table language

2 months ago